вторник, 10 февраля 2009 г.

Sotsiaalne-Mina


Kõige raskem selle skeemi puhul, oli alustada...kes mind mõjutanud? kes tegi minust sellist sotsiaalset olendit, mida ma praegu olen? Muidugi see skeem ei ole lõppuni nehtud, kuna ei jätku ruumi, kui kirjutada kõiki ja kõike.. Samal ajal, see joonis näitas mulle minu elu..pinna peal, aga ikkagi..see on kusjuures väga vahva...tuli selline mõte, et kui midagi läheb sassi ja tuju on halb, tasub mõelda, mida oled juba saavutanud ja enesehinnang kohe tõuseb! =)
Sotsiaalne õppimine on selles mõttes hea, et seal on nii faktid, kui ka igapäevane psühholoogia ja igapäevased probleemid. Teooria ei ole enam niisama õhk, vaid hoopis see argielu, kus saab seda "teooriat" näha..ja ei ole vaja midagi välja mõelda, kuna kõik, mis vaja on reaalne ja täesti olemas...

Комментариев нет:

Отправить комментарий